تشکر ویژه رییس دانشگاه یزد از برگزارکنندگان آزمون سراسری امسال

یزدفردا:رییس دانشگاه یزد با صدور پیامی از کلیه دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری امسال به ویژه نماینده تام الاختیار این دانشگاه قدردانی کرد.


در این پیام آمده است: همت و تعهد شما همکاران گرامی در این مجموعه علمی و آموزشی با جلب رضایتمندی اکثریت قریب به اتفاق 8500داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها که در این دانشگاه با هم به رقابت پرداختند، برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات این مجموعه به ثبت رساند. امید است که این خدمات شایسته و اقدامات مسوولانه شما بزرگواران به ویژه جناب آقای دکتر شاهزاده فاضلی، نماینده محترم و تام الاختیار این دانشگاه در امور برگزاری آزمونها مقبول و مأجور عندالله باشد. ان شاالله.


این جانب وظیفه خود می دانم از طرف خود و همه والدینی که حضوراً یا از طریق تماسهای تلفنی و ارسال پیامک مراتب رضایتمندی خود را از خدمت رسانی شما بزرگواران در این ایام ابراز نموده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. ومن الله التوفیق لکم.


شایان ذکر است هیأت رییسه سازمان سنجش آموزش کشور نیز با ارسال پیامی خطاب به آقای دکتر سید ابوالفضل شاهزاده فاضلی، از دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه یزد قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است:


همکار ارجمند جناب آقای دکتر شاهزاده فاضلی


آزمون سراسری سال 90 با استعانت از خداوند متعال و با زحمات شما عزیزان در نهایت دقت و صحت در کل کشور برگزار گردید. اجرای این آزمون عظیم بدون برنامه ریزی، درایت و زحمات شما امکانپذیر نبود. بدین وسیله هیأت رییسه سازمان سنجش رسما از شما همکار عزیز صمیمانه قدردانی و تشکر می نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا